Direktlänk till inlägg 17 april 2010

VART ÄR BAGHERA?

Av Linda - 17 april 2010 20:34

tjosan!
hehe,läste en rolig historia för sånna som har "sjuk,rå" humor och varje gång jag läser denna så kan jag bara inte sluta skratta.. :P den e ju bara så himmla solklar
läs och läs vidare sen :) TJOCK TEXT: KILLEN den smala- tjejen

Såg du vad jag skrev för text när jag överförde pengar till dig?
nej,berätta!
jag skrev "Tack för den erotiska massage"! Nu kommer alla på banken tro att du är prostituerad! haha
Det är lungt ! För jag skrev "Tack för avsugningen" när jag överförde pengar till dig ! :)
MEN.. det kan ju uppfattas som att jag är bög !

Sen är jag helt klart så jävla nöjd över min söta wanilla :D haha mammas pums <3.. nu har jag inte har  varit hemma så mycket under veckan så har jag märkt att hon verkligen e pumsig när jag möter henne när jag kommer hem om kvällarna !! söta sak,men det är inte det jag är stolt över..
Jo,det är nämlingen så att där vi bor nu så har vi ett fönster i vardagsrummet.. Och utanför fönstret har vi en liten gräsmatta och där brukar det finnas ca 3-4 svarta katter som brukar ligga och sola sig eller leka.. Och jag har fått för mig att döpa hela den där gruppen till baghera.. Men iaf jag brukar sitta och titta på katterna och då brukar Wanilla vilja kolla på det mamma tittar på SÅ KLART !
När vi har suttit där och tittat så brukar jag säga "visst är baghera fin" och då brukar hon faktist svara med att morra på katterna eller nått..
Och nu när vi ligger i soffan under fönstret så kan jag viska i hennes öra och fråga " Wanilla.. Vart är Baghera??" och ni ska se vad hon springer upp och ställer sig vid fönstret för att titta om kissarna är där :) hon e ju bara så jävla goo, och finns som inte där brukar hon stå och titta i MINST 10 min ihopp om att dom KANSKE kommer dit eller,vem vet? dom kanske ligger och gömmer sig,har man tur kan man titta på en och annan fågel som hon gärna skulle vilja döda och finns dom där brukar hon komma och buffla på mig och tjuta och springa tillbaka till fönstret det är som om att hon säger " jaa,titta nu mamma,kattjävlarna står där".. Oh min söta pingla,saknar henne varje minut jag inte är hemma eller har henne runt om mig <3 hon kan verkligen  förgylla min dag,mitt jävla lyckopiller och när jag fått ihopp pengarna ska jag faktist ta mig råd till att tatuera in hennes namn i min armled med stjärnor runt om..

Näpp..nu ska det göras nått annat :) hoppas att eran helg har varit bra<3
tror inte min kan ha varit bättre..

Pussen// Liinda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 juni 2010 14:28

oj.. Gammal blogg får liv i sig.. Men som sagt det skrivs ju enbart när det sägs dumma saker eller görs konstiga saker..    Hoppas allt är bra med er andra,själv så jaa    så lever jag ju än och det tycker jag är rätt så positivt.. Nu vet jag ju...

Av Linda - 4 juni 2010 21:54

Hej och hååå..nu var det ett tag sedan man skrev här.. :S men jaa saker och ting förändras och ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig :)Men jag är otroligt tacksam över en tid man fått men några få helt underbara människor tack för allt <3...

Av Linda - 27 maj 2010 21:55

HALLOOOOJ !!!..hoppas allt är bra med det flesta,själv är det super.. Inget kan gå så himmla fel nu allt i sin rätta väg liksom!!!:P *peppar peppar*Har praktiserat hela veckan på morgonen faktist,är så jäkla härligt att jobba då!:) Så underbara folk ...

Av Linda - 16 maj 2010 20:57

nu var det ett tag sedan man bloggade faktist..har nog märkt att mina dagar går helt enkelt upp och ner eller ner och upp.. Vissa dagar är skit vissa dagar är bättre..Det finns personer man saknar av hela sitt hjärta i ens drömmar och tankar hela tid...

Av Linda - 8 maj 2010 20:56

Till min underbara mamma " Vi klarar oss igenom det :) Du ska se att allt kommer att bli bra, tron och hoppet är det som gör oss starka.. Älskar dig för alltid!! "och så har dahlin varit i farten igen.. Som ni alla vet så har ju jag börjat göra en ny...

Ovido - Quiz & Flashcards