Direktlänk till inlägg 29 april 2010

OH GOSH,EN ANAKONDA !!! IN SWEDEN..

Av Linda - 29 april 2010 21:15

Nu sitter jag här på mitt rum,morsans data *mohahah*, mår faktist helt otroligt bättre men e fortfarande helt jävla mör i kroppen,förklarar väll saken när man äter medecin som om det skulle duga till en häst eller nått..

Har hunnit att flytta över lite saker också från det gammal huset till det nya,mitt rum e mindre än det förra men jag trivs,jag har en jätte fin utsikt också!!:O
EN.. PARKERING ^^, Så nu för er jäklar som kommer och hälsar på,I SEE YOU !!..
nä uscha det där lät inte bra,jag lovar att inte kolla.. eller..Jag lovar inget?
wanilla har sovit för det mesta hela dagen,fan vilken tråkig unge man har,äre så här att ha bebis IRL så tänker jag fan inte skaffa,Men fy fan vad fel det där lät.. emh.. jaja får väll klaga på att den ena hjärnhalvan..i.iint..e häng..ggger m.EEed..?
eller så tolkar man ju det precis som man själv vill men för dom som inte känner mig så mohahaha..

haha jaa men dagens roligaste var nog när jag var ute vid FN:huset i Almnäs..
Jag har en tendens till att trolla fram saker när jag pratar om det så jag börjar gå ut på ett fält medans janne lagar eller kollar på sin fina PÄRLA^^ (bilen)..
Jag " Men Du janne,finns det..Ormar här eller?"
janne - Mjo kan det väll finnas..med oroa dig inte :)
Jag tänkte nä nä går på en bit och till slut gav jag ifrån mig ett jävla skrik och Janne " AAAH VADÅ VADÅ? VAD FAN HÄNDER " dvs,janne stog ca 20M bort..
Jag står och skriker " EN OOOOOORM !!! "
janne Springer och kommre imot mig,Jag står med armana för ansiktet
Janne  - men vad fan,här finns det ingen orm..
jag - nää :) Den GICK härifrån
Janne - Linda.. Jag tror knappast att ormen GICK härifrån
Jag: Men näääj alså den *ålar med händerna och gör orm ljud* så gjorde den och smet..
Väl därpå så inledde vi värsta ormjakten på den lilla skit saken sååå pytte liten medans jag stolt bara " DET VAR EN SNOK^^ " Janne,okey va den svart alså?
Jag - nää? den var grå och hade sicksack mönset på ryggen..
dvs..Huggorm en liten BEBIS ORM^^
Kort därpå så gick vi vidare vi gick fram och tillbaka och tillbaka och fram och medans den tiden gick hann hundarna bada i vad jag kallar äckelvatten men som en normal kallar för "regnvatten ".. mmm så roligt att plaska och dricka..
medans jag och janne stod och tittade på hundarna märkte jag att min hund Wanilla var borta dvs bara bakom våran rygg..
Och där står och hon reser ragg och blottar tänderna och jag tänkte "Äshc hon e ju fan dummare än tåget hon står väll och reser ragg mot ett grässtrå eller nått "..
Jag hysteriskt står och ropar på henne men på nått sätt vägrar hon ge upp någon camp.. Janne går fram.. Och bara "SHIT..LINDA,TA BORT HUNDARNA".. jag tänkte liksom jaha.. okey jag står och tjatr på 7hundars namn och bara kom här,Linda har godis.. medans man själv var nyfiken på vad janne höll på med smyger fram som en jäkla smugglare allt hände så jävla fort ,jag skojar inte att det var rena Action filmen synd bara att inte det fanns popcorn och en fotölj där och janne kastar sig över Wanilla och stefan som typ råkade komma dit? han märkte att den tråkiga kärringen på andra sidan inte hade nån godis som lovat..
kastar sig över båda hundarna och springer därifrån.. wanilla ser helt tagen ut medans stefan bara gnyr och jag tror han ville säga "Släpp ner mig gubbe!! jag vill till mamma.." I ena stunden när jag tittar dit så ser jag en huggorm och jag skojar inte om den var över 1meter lång..FY HELVETE,vad lång den var och den låg och bråkade med min söta Wanilla <3 Fy fan vad den hade fått sig en omgång av mig om den hade bitit henne !:D

Jädrans vilken lång och tråkigt blogginlägg :O
Puss och kram ^^

och till slut nått som verkligen inte kan få mig att sluta skratta är.
tänk mig jävligt förbanad när jag säger " ÄRE SÅ HÄR DU LÖSER KONFLIKTER ELLER?.. *tystnad*
och nu tänker ni mig jätte glad " Men ?inte undra på att du är singel då..xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 juni 2010 14:28

oj.. Gammal blogg får liv i sig.. Men som sagt det skrivs ju enbart när det sägs dumma saker eller görs konstiga saker..    Hoppas allt är bra med er andra,själv så jaa    så lever jag ju än och det tycker jag är rätt så positivt.. Nu vet jag ju...

Av Linda - 4 juni 2010 21:54

Hej och hååå..nu var det ett tag sedan man skrev här.. :S men jaa saker och ting förändras och ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig :)Men jag är otroligt tacksam över en tid man fått men några få helt underbara människor tack för allt <3...

Av Linda - 27 maj 2010 21:55

HALLOOOOJ !!!..hoppas allt är bra med det flesta,själv är det super.. Inget kan gå så himmla fel nu allt i sin rätta väg liksom!!!:P *peppar peppar*Har praktiserat hela veckan på morgonen faktist,är så jäkla härligt att jobba då!:) Så underbara folk ...

Av Linda - 16 maj 2010 20:57

nu var det ett tag sedan man bloggade faktist..har nog märkt att mina dagar går helt enkelt upp och ner eller ner och upp.. Vissa dagar är skit vissa dagar är bättre..Det finns personer man saknar av hela sitt hjärta i ens drömmar och tankar hela tid...

Av Linda - 8 maj 2010 20:56

Till min underbara mamma " Vi klarar oss igenom det :) Du ska se att allt kommer att bli bra, tron och hoppet är det som gör oss starka.. Älskar dig för alltid!! "och så har dahlin varit i farten igen.. Som ni alla vet så har ju jag börjat göra en ny...

Ovido - Quiz & Flashcards