Alla inlägg den 26 april 2010

Av Linda - 26 april 2010 20:13

HOJJ !!!

Började klockan 1 idag så jag hade ju jädrans tur alså med att få världens sovmorgon. solen sken idag när jag åkte upp till STHLM och något jag alltid brukar göra är att titta på all reklem som finns runt om mig när jag får tråkigt,vem gör inte dvs?;) Men iaf,vanligt vis brukar jag alltid tycka att alla reklamar är så jävla tråkiga men idag kunde jag fan inte hålla mig i garv när jag såg en reklam om det nu ens är en,eller om det bara är några jävlar som retas men det stod förlåt nu mamma, "Sellyourmother.se" och jag tror jag satt och skrattade för mig själv på tåget i hela jävla 25min.. Inte undra på att någon ville sitta breved mig ;) haha.. fy fan vad roligt varför vet jag inte men,jaa hehe,den var rolig.. Väl uppe på kursen så var det trevlans NOT.. hade vikarie och alla smet där ifrån (( typ man får ju bara hoppas att inte ens handledare råkade hitta ens feja och ser mina blogginlägg som är länkade,om det nu skulle vara så..SÅ rymde vi aldrig,vi var jätte snälla små änglar Sökte jobb och jobbade med företagslistan och vi kollade på CV och personlig brev och vi var ABSOLUT inte inne på facebook..Pff..:D  ))

Hemma runt halv 4.. Najs alså.. sen har man bara tråkat..
Mina sista ord i dagens inlägg blir som jag sa till David igår " Igår var igår,Idag är Idag,Imorgon är en annan dag"..
var jag sur på dig igår va det igår.. Det är inte om 5dagar frammåt,utan det VAR igår.. Tycker det är jävligt tråkigt att folk kan vara så långsökta och älta problem,not my problems liksom..
sista jag säger nu blir nog " DONT FUCK UP WITH ME "

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards