Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Blondin eller Rödhårig?!

Av Linda - 27 maj 2010 21:55

HALLOOOOJ !!!..

hoppas allt är bra med det flesta,själv är det super.. Inget kan gå så himmla fel nu allt i sin rätta väg liksom!!!:P *peppar peppar*
Har praktiserat hela veckan på morgonen faktist,är så jäkla härligt att jobba då!:) Så underbara folk och jaa ^^ allt är bara sååååå jävla bra..
Fan allt det här med har fasiken fått mig att äta som en häst antar att jag liksom rör på mig så mycke..eller nått?;) men som peter brukar säga men DOCK använder jag det i bättre samanhang än vad *host* han gör ;)..mohahah FEELS GOOD MAN !:) Äter utan att må dåligt ;) Frukost,Lunch,Mellanmål,Middag,Kvälls "lunch" :P fy fan ... Annars brukade det bara vara Middag till Middag.. Jäjä..
och typ..vem bryr sig igentligen om hur mycket jag äter :S fan vad onödig fakta..
LET's GO TO THE FUNNY PART...

Joo ! nu är det ju så att jag kan slänga ut "sjuka" saker utan att tänka mig för..
Och nu är det så att jag har varit i farten igen..(detta hände dock inte idag..)
det kom fram en kille till mig och frågade snällt på engelska vart kaffet stod.. och visade snällt och sa hur den funkade..
Innan jag han gå så frågade han om det var någn skillnad mellan "kaffe" och Coffee" och där stod jag och tänkte.. hmm.. jo klart det måste vara skillnad? eller nää :S eller... och jag svara "Hm I think that "kaffe" is swedish coffee and "Coffee" is English Coffee.. han måste ju verkligen ha trott att jag skämtade för han började skratta så mycket så att alla kollade :P haha.. och efter att han skrattat klart så sa han bara tack.. tack !!!.. tog sitt kaffe och gick :P
hahah  jag var ju bara så jävla fullt allvarlig alså när jag sa det där xD men ändå hur jävla dum får man vara och tro att det finns svenskt och engelskt kaffe?..

jaja jag hoppas jag bjöd på något skratt iaf ;S och dvs för er som verkligen frågar om allt sådant händer så jaaa,det här är sanning och jag är väll så jävla puckad så att detta händer IRL...
Näpp nu ska det fan sovas alså..Upp klockan halv 7,ut med hund jäkeln,Duscha,äta frukost.. få alla fina grattis sms nä skoja men.. Jaa :) Hoppas det är "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG HAR EN MYGGA I RUMMET..."...

:O MÅSTE GÅ PÅ MYGGJAKT NU ANNARS KAN JAG INTE SOVA :P tänk er att höra det där "sssssssssss" ljudet av en mgga när du försöker sova :D hahahah
CRAAAAZY...

P&K // Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 23 juni 2010 14:28

oj.. Gammal blogg får liv i sig.. Men som sagt det skrivs ju enbart när det sägs dumma saker eller görs konstiga saker..    Hoppas allt är bra med er andra,själv så jaa    så lever jag ju än och det tycker jag är rätt så positivt.. Nu vet jag ju...

Av Linda - 4 juni 2010 21:54

Hej och hååå..nu var det ett tag sedan man skrev här.. :S men jaa saker och ting förändras och ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig :)Men jag är otroligt tacksam över en tid man fått men några få helt underbara människor tack för allt <3...

Av Linda - 16 maj 2010 20:57

nu var det ett tag sedan man bloggade faktist..har nog märkt att mina dagar går helt enkelt upp och ner eller ner och upp.. Vissa dagar är skit vissa dagar är bättre..Det finns personer man saknar av hela sitt hjärta i ens drömmar och tankar hela tid...

Av Linda - 8 maj 2010 20:56

Till min underbara mamma " Vi klarar oss igenom det :) Du ska se att allt kommer att bli bra, tron och hoppet är det som gör oss starka.. Älskar dig för alltid!! "och så har dahlin varit i farten igen.. Som ni alla vet så har ju jag börjat göra en ny...

Av Linda - 4 maj 2010 17:11

En prinsessas Dagbok,jaa det kanske det borde heta istället :) eller..?tror nog en och annan skulle kunna kalla den för nått helt annat O__o Fett pepp inför imorgon arbetsinterljuv ! Jag e grymt nervös :P men att vara nervös är fan något bra igentlig...

Ovido - Quiz & Flashcards