Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Linda - 4 maj 2010 17:11


En prinsessas Dagbok,jaa det kanske det borde heta istället :) eller..?
tror nog en och annan skulle kunna kalla den för nått helt annat O__o

Fett pepp inför imorgon arbetsinterljuv ! Jag e grymt nervös :P men att vara nervös är fan något bra igentligen.. *vad jag har hört* ..
Vart tokig när jag åkte hem idag ! eller skulle åka hem,dvs fick ju resa mina 3timmar :P hahah fy fan vad sorligt alså.. Satt på södertälje perrongen och väntade och väntade och sedan så var det ju något jävla el-fel i älvsjö,skulle ju dock inte förvåna mig om någon hade blivit överkörd eller hoppat vettig och lugnast att förklara att det blivit ett el fel..
IAF,orkade ju dock inte sitta och ruttna bort på ett tåg som visade sig skulle ta 4timmar innan det kunde åkt iväg..? O__o
Fick ju åka till Fitja ihopp om att en buss därifrån skulle gå hemmåt och det gjorde det :) men dock fick jag sitta och vänta i 3kvart,inte specielt roligt :(
JÄVLA SL..  YOU DID MY DAY.. 
Hemma,var ute och gick i en timme :) fett najs,det var sol ute och jag njöt och det gjorde hundarna också..
har precis ätit,fan O__o äter mindre än vad jag brukar,Guds bestraffning känner jag på att jag har varit så taskig mot honom ( och nej Emil,dvs inte du... )

undrar vad kvällen bjuder på,sitta här och ha tråkigt :) sitta och muppa sig bland annat folk som inte alls e så jävla trevlig..*aah sorry*
så finns det någon jävligt rolig PRATGLAD eller jag menar SKRIVGLAD person som läser min blogg nu kan ju ni adda min msn Eatmy-Panties@hotmail.com so can vi talka ;)

Nä fan,MUSIK NU,på lördag då smäller det :O *BIG SUPRISE* xD
Pussen // Linda

Ovido - Quiz & Flashcards