Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Linda - 4 juni 2010 21:54


Hej och hååå..
nu var det ett tag sedan man skrev här.. :S men jaa saker och ting förändras och ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig :)
Men jag är otroligt tacksam över en tid man fått men några få helt underbara människor tack för allt <3
och liksom livet går väll antar jag vidare men tillbaka till ruta 1igen?

Men det e ju skit samma nu för nu har jag tänk över en sak liksom :S
Jag sitter och pratar med Daniel som tycker att man ska äta myror LOL,nä skoja haha fast,han tycker det igentligen? eller hur var det ??..
fast nu så har jag också tänk på en annan sak.. jag har ju min Wanilla,mitt söta hjärta mitt allt och jaa det vet ni ju redan men på senaste har jag börjat fundera på om wanilla verkligen e min hund? jag menar Sådan matte sådan hund?:S
Men då tänker ni liksom jaa lika söta och roliga båda två.. HELL YEAH OR NOT..

Wanilla leker med sig själv - emh,jaa :S jag leker ju inte med mig själv på hennes sätt..xD (haha)
Wanilla jagar flugor,myggor och allt som flyger eller rör på sig - det gör inte jag (jiesses,hon är som en groda)
Wanilla har dragkamp mellan sängen och henne själv - det har ju fan inte jag..
Wanilla är olydig ibland - och det e fan jag också! xD ( haha en likhet)
Wanilla äter myror - det gör FAN inte jag !!:S

Men alså ser ni,jag är ju liksom rena motsattsen :O så gills igentligen sådan matte sådan hund?:) Well peoples,I don't think so.. :P
 wanilla är då min roliga knäppa hund som lever sitt busiga liv... =) som ett par brukar säga till varandra "detta är det bästa som hänt mig" så säger jag:

Wanilla är det bästa som har hänt mig och hon ska få en hedersplats på arm och goodbye folks !:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards