Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Linda - 23 juni 2010 14:28

oj.. Gammal blogg får liv i sig.. Men som sagt det skrivs ju enbart när det sägs dumma saker eller görs konstiga saker..   


Hoppas allt är bra med er andra,själv så jaa    så lever jag ju än och det tycker jag är rätt så positivt.. Nu vet jag ju att andra skulle tycka tvärtom men jag älskar er också !!..  
Dahlin ger sin kärlek till alla som förtjänar den 
Juste ! Nu äre så att jag har ju börja spela WoW igen.. Det är ju så att jag inte har spelat på över en månad och det tycker jag är skita bra och as billigt..hehe
och så igår så hade jag köpt en spelkort och kände YES nu ska jag äntligen spela.. Helt jävla ivrig så tryckte jag in min spelkod som nu räcker till Augusti så loggas man in och .... Aaa typ, jag bara kände. NEJ fy fan vad tråkigt !!!! Jag kom just på i den sekunden varför jag SLUTAT spela..   
Så helt jävla deppad så,jaa håll i er nu :) gjorde jag en ny gubbe ^^
Nej nej jag vet det är ju ingen stor nyhet för alla som känner mig vet att jag aldrig kan spela med mina gubbar upp till högst lvl 30 som tar 2år och sedan göra en ny.. JÄÄÄÄÄDRA skit spel alså !!!.. I HATE WOW..   hatar mig själv för att jag spelar det otroligt svåra men sjukt roliga spelet... Så nu kör vi på..  


Och nu till den roliga delen.. 
Kort kort kort kommer det bli men ändå så idiotiskt..   Jag brukar alltid säga till min Daniel att han ska tänka sig för när han skriver eller säger nått till mig.. Så om du läser detta nu gubben så,aaa du kan säga och skriva precis vad du vill..
IAF.. Så satt mamma och jag och åt Blåbärs paj igår ikväll,grymt jävla gött alså och så kommer Janne med någon Ekströms stora Äppelpaj.. alså jag menar verkligen STOR  ...  inte en sådan man köper på Konsum eller Coop men jaa ni får tänka själva..., MEN IAF så tittar jag på den och vad slänger jag ut för ord då..??!!!
"Det där ser ju för fan ut som PAJ.."   
En lång tystnad och uppmärksamhet fick jag kan jag lova..
så jävla pantad i skallen som jag bara kan bli..


Och tack Carina för den sjukt fina Designade halsbandet jag fick och tack Ela som suttit och gjort den..
Så unik !! Älskar den redan otroligt mkt..


Puss och kram// Linda The CraaaaaZzzy One..   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards